Dobre narzędzie zaczyna się od UX, który zostaje wdrożony przez UX.
Interfejs bez przemyślanego doświadczenia jest jak szalony malarz, któremu brakuje weny i pomysłu – chce tworzyć, ale nie wie co i po co. Z kolei doświadczenia, które nie zostały zwizualizowane, przypominają szkielet rzeźby – może i mają sens, ale w takiej formie nie trafiają do odbiorcy. Najlepsze interfejsy są dla użytkownika niewidoczne, naturalne. Powodują, że może on po prostu korzystać z narzędzia, przynoszą mu z tego pewną satysfakcję czy przyjemność, dostarczają dokładnie to, czego szukał. Dzięki tym rozwiązaniom klient żyje dalej żyje długo i szczęśliwie – bez frustracji, nadużywanej cierpliwości, poczucia straconego czasu czy niezupełnie rozwiązanego problemu. Tworzymy interfejsy przyjazne użytkownikom – takie, do których chce się wracać jak do lubianej restauracji.


Wiemy jak to robić
Pierwszym z wymogów doskonałego user experience jest spełnienie potrzeb konsumenta bez zbędnych przeszkód i kłopotów.
Prawdziwe user experience przekracza dawanie konsumentom tego, o czym mówią, że tego chcą, lub tylko produktu z listą niezbędnych cech. Aby osiągnąć wysokiej jakości user experience firmowej oferty, konieczne jest płynne przenikanie się wielu dyscyplin, takich jak technologia, marketing, projektowanie graficzne i użytkowe, czy projektowanie interfejsów.
